Versenytempó: körbefotóztuk a Jaguar elektromos SUV sportkocsiját
A tuningolt I-Pace a berlini ABB Formula E bajnokság keretein belül mutatkozott be. Mi is ott voltunk.
A tuningolt I-Pace a berlini ABB Formula E bajnokság keretein belül mutatkozott be. Mi is ott voltunk.
Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
Az alap fordulatszámtól rendelkezésre álló hatalmas nyomaték megteszi a hatását.
A Tesla megmutatta, mire számíthatunk tőle 2018-ban, és ehhez egy különlegesség is hozzátartozik.
Mostanság minden a szinte már kormány nélküli és elektromos meghajtású autókról szól. De volt ez így már sokkal-sokkal korábban is.
Egyértelműen érződik, hogy ezt a kocsit a kütyürajongó vásárlók igényeit szem előtt tartva tervezték.
Ebbe az elképesztően erős elektromos autóba már sofőr sem kell ahhoz, hogy villámgyorsan körbeszáguldjon a pályán. A mesterséges intelligencia hamarosan átveheti a pilóták helyét.
A Formula–E történetének eddigi legnagyobb változása, megújulása előtt áll. Vázoljuk, hogy milyen a következő szezonra szánt elképesztő, új elektromos versenyautó.
Újautó-eladások tekintetében egyre kisebb a különbség a részben vagy teljesen elektromos autók és dízelmotoros társaik között.
Megfelelő útvonalválasztással és óvatos pedálkezeléssel sikerült elérni ezt az igen komoly hatótávolságot.
A jelek szerint egy, az eddigieknél jóval erősebb Model 3-at is kínál majd a Tesla. A rendeléseket a jövő héttől már le lehet rá adni, igaz, árat és szállítási időpontot nem adtak meg hozzá.
Ilyen kevés hengerrel eddig még nem gyártottak motort a négykarikás gyártó hazai üzemében.
Szokatlanul bátor húzásnak tűnt pár éve, amikor a Jaguarnál eldöntötték, hogy teljesen elektromos autót akarnak piacra dobni. Mára mi sem tűnik természetesebbnek.
A részben vagy teljesen elektromos új autók hazai eladási mutatói jobbak az európai átlagnál.
A crossover kategóriás újdonság lemerült telepeit akár villámtöltéssel is tele lehet pumpálni.
Lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású csomagszállító járműveket állít hadrendbe az amerikai székhelyű vállalat.
Ez 48 milliárd dollárt jelent. Lehet készülni, hogy hamarosan ellepik a piacot a német konszern elektromos járgányai.
A japán gyártó fokozatosan kivezeti a dízelautói értékesítését Európából.
A sofőr valószínűleg nem is vette észre, hogy egy autós az ő sávja felé tart. A kocsi viszont jól vizsgázott.
Komoly problémát jelent, hogy az elektromos autók egy bizonyos sebesség alatt "észrevehetetlenek". Mostantól ez változni fog.